Amara

Friday, December 14, 2012

လမ္းခဲြရွင္းတမ္း


တစ္ညေနမွာ လင္မယားႏွစ္ေယာက္ လမ္းခဲြျပတ္စဲဖို႔ ေဆြးေႏြးေနၾကတယ္။ မိန္းမျဖစ္သူက နီရဲတဲ့မ်က္လံုးတစ္စံုနဲ႔ လင္ေယာက္်ားကို တစ္ခ်က္ၾကည့္ၿပီး လမ္းခဲြရွင္းတမ္းေတြ ေရးေနခဲ့တယ္။

စာအုပ္စင္ ---- ကၽြန္မဝယ္ထားတဲ့အရာ
မွန္ေဘာင္ ---- ကၽြန္မဝယ္ထားတဲ့အရာ
တိုင္ကပ္နာရီ ---- ကၽြန္မဝယ္ထားတဲ့အရာ
ကုလားထိုင္ ----- ကၽြန္မဝယ္ထားတဲ့အရာ
အထက္ကအရာအားလံုး ကၽြန္မဝယ္ထားတဲ့အတြက္ ကၽြန္မယူေဆာင္သြားပါမယ္။

မိန္းမရဲ႕ရွင္းတမ္းကိုၾကည့္ၿပီး ေယာက္်ားကလည္း စာရြက္တစ္ရြက္နဲ႔ ရွင္းတမ္းေတြ ခ်ေရးလိုက္တယ္။

ေစာင္ ---- အခမဲ့
အကႌ်စင္ ----- အခမဲ့
ဓာတ္ဗူး ----- အခမဲ့
တယ္လီဖုန္း ----- အခမဲ့
စာအိတ္ႏွစ္ရာ ---- အခမဲ့
အႀကိမ္ေပါင္းမ်ားစြာ ႀကိဳပို႔ ---- အခမဲ့
ဂရုစိုက္မႈ၊ ၾကင္နာမႈ၊ ေစာင့္ႀကိဳမႈ ----- အခမဲ့
ေရွာ့ပင္းႀကိဳပို႔---- အခမဲ့
အထက္က အရာအားလံုးဟာ အခမဲ့ျဖစ္တာေၾကာင့္ တစ္ပါးတည္း ယူေဆာင္ႏိုင္ပါတယ္။ ေနာက္ၿပီး......

အကႌ်၊ ပန္းစည္း အားလံုးအခမဲ့
သင့္အတြက္ စိုးရိမ္ေၾကာင့္ၾကမႈ၊ သင္စိတ္ခ်မ္းသာ ေပ်ာ္ရႊင္မႈ အားလံုးဟာလည္း အခမဲ့ပါ။
အထက္က အရာအားလံုးေပါင္းၿပီး သင့္ကိုခ်စ္ခဲ့တဲ့ အခ်စ္စစ္ဟာလည္း အခမဲ့ပါပဲ။

ေယာက္်ားရဲ႕ရွင္းတမ္းကိုၾကည့္ၿပီး သုတ္သိမ္းလိုက္တဲ့ မ်က္ရည္ေတြ မိန္းမရဲ႕ပါးျပင္ေပၚ စီးက်လာျပန္တယ္။ ႏႈတ္ဆိတ္ေခါင္းငံု႔ေနရာက မ်က္ႏွာေမာ့ၿပီး ေယာက္်ားျဖစ္သူကို ခပ္စူးစူးတစ္ခ်က္ သူၾကည့္လိုက္တယ္။ အဲဒီေနာက္ "အထက္က အရာေတြအားလံုး ကၽြန္မယူေဆာင္သြားမွာပါ။ ရွင္ဟာလည္းအခမဲ့မို႔ ရွင့္ကိုလည္း ကၽြန္မယူေဆာင္သြားရလိမ့္မယ္"

စကားအဆံုးမွာ ေယာက္်ားျဖစ္သူက မိန္းမကိုရင္ခြင္ထက္ တင္းတင္းေလးဆဲြေပြ႔ၿပီး နားနား ကပ္ေျပာလိုက္တယ္။

"ေမာင့္ကို တစ္ပါးတည္း ယူေဆာင္သြားပါ ဟန္နီ"


မူရင္းေရးသားသူ -- "Lao Hu"

ႏိုင္းႏိုင္းစေန (Friday, May 21, 2010)
.

No comments:

Post a Comment